donderdag 10 januari 2013

inspiratie ligt op straat



Heb jij wel eens een boodschappenbriefje gevonden op je pad en je afgevraagd wie de persoon achter het lijstje is? Ik wel, onlangs raapte ik er eentje op. 

Gelukkig nam ik de moeite om me te bukken, want inspiratie ligt echt op straat. Dit werd toen meteen dag 74 van mijn ''99 dagen project volg de tekens''. Al 74 dagen lang volg ik de tekens op mijn pad. Het is heel leuk om te doen, het inspireert me enorm.

Omdat ik er zo'n lol in had deel ik het hier ook even met jullie. 
Misschien krijg je zin om zelf ook eens creatief aan de slag te gaan met wat je vindt....ergens onderweg

Wil je het hele verhaal lezen? kijk dan hier op mijn volg de tekens blog.

En mocht je je eigen variatie op dit briefje willen schrijven?
Stuur het me toe, ik ben heel benieuwd wat jij er in ziet?

Geen opmerkingen: