donderdag 3 mei 2012

stralend de zomer tegemoet


Vandaag kreeg ik een telefoontje van een vrouw die heel graag mee wil doen aan de cursus 'kleur je balans'. Maar helaas moest ik haar teleurstellen. Wegens te weinig belangstelling ging deze cursus dit keer niet door. Eigenlijk best jammer, dat zo'n mooie cursus in de wacht staat.....De mensen die deze cursus de afgelopen jaren volgden waren hier telkens heel enthousiast over. 

Zoals de reactie van Wilna zo treffend illustreert:

Ik miste 'kleur in mijn leven'. 
Mijn proces stond stil. 
Ik zocht positieve energie. Jij hebt me dit weer aangereikt.
En ik ben vol vreugde, vol vuur, weer aan een nieuw levensjaar begonnen. 
Ik kan weer stralen.

"Toevallig'' had ik vanmorgen weer mijn aura-soma set met verse kleurenflesjes aangevuld. Alsof ik het voorvoelde dat al die schitterende kleuren weer onder de mensen wilden zijn. Misschien dat mij via mijn last minute oproep ook nog een paar extra cursisten toevallen! Ik geloof steeds meer in de voorzienigheid. Als het de bedoeling is dat iets doorgaat, zal het als vanzelf gaan.

Dus vraag ik je:
Heb jij of iemand uit je vriendenkring zin om mee te doen met de cursus 'kleur je balans'?
Wil je nog voor de zomervakantie jezelf een kleurrijke creatieve impuls geven?
Ik zie je reactie tegemoet.

Meer informatie vind je op: www.studiozafaran.nl

1 opmerking:

Monique zei

Wat heb je toch een prachtig en inspirerend blog, Jacinta! Ik hoop dat heel veel mensen ervan mogen genieten! Lieve groet, Monique