dinsdag 27 maart 2012

schrijven en yoga

Geertje Couwenbergh, die zichzelf ook wel de Potential Buddha noemt, heeft het boek ''Zin'' geschreven. Toen mijn creatieve schrijfproject 'kleur je zinnen' al ten einde was kwam ik haar boek tegen in de bieb. Geboeid door de titel, waar bij toeval toch ook het woordje 'zin' in voorkwam, las ik het vluchtig door. Misschien wilde ik me niet te veel van de wijs laten brengen door haar geschrijf. Het werkte voor mij in die periode toch het krachtigst om naar mijn eigen ingevingen en inspiraties te luisteren.

Waar het bij haar vooral om schrijven gaat, is bij mij het schrijven meer ondergeschikt aan alle andere creatieve werkvormen om tot bezinning en beleving te komen. Als je van schrijven houdt vind je het vast leuk om haar boek te lezen. Wil je liever schrijven in combinatie met allerlei andere creatieve werkvormen? Dan is mijn creatieve thuiscursus 'kleur je zinnen' vast iets voor je. Twijfel je of het iets voor je is of wil je graag een ervaring opdoen van een weekprogramma: vraag geheel vrijblijvend een proefles aan.

Sinds kort maakt Geertje van schrijven en yoga een wel heel bijzondere combinatie.
Ze noemt het wroga en geeft het samen met een yoga docent.
Kijk hier naar het filmpje over wroga en lees een interview met haar over haar boek.

Geen opmerkingen: