zondag 11 september 2011

te lang gewacht

Mijn vorige weblog ZIEZOZAFARAN is aan het verhuizen. Na een maand wachten blijkt de verhuizing nog steeds niet rond te zijn. Dit duurt het me echt te lang! Het kriebelt aan alle kanten om toch weer een weblog in de lucht te hebben. En omdat ik zelf ook in een veranderingsproces zit, heb ik nu een blog met een andere naam en andere weblogbeheerder gekozen. Met de, wat mij betreft veelbelovende titel: HUISJEvandeZIEL ga ik nu weer in de lucht.

Mijn vorige weblog vond ik teveel eenrichtingsverkeer. Ik wens me dat mijn nieuwe blog wat interactiever wordt en dat jullie, lezers van dit blog, ook zo nu en dan je reactie geven op al mijn schrijfsels, creaties en inspiraties!

Ik hoop dat jullie binnenkort nog steeds terug kunnen kijken op mijn oude weblog.
Er staan, al zeg ik het zelf, erg veel mooie berichten in, die het lezen en bekijken nog steeds heel erg waard zijn. (http://ziezozafaran.web-log.nl)

Geen opmerkingen: